Messestand - Employer Branding liten

Antall utleid: 0
1 900,00 kr
SKU
U13-0502

Liten messestand - 3 x 3 meter pop-up.

Roll-up uten overtekst, disk/transportkasse.

Forventet leveringstid: 7 dager

Lånevilkår

Mediehuset Andvord er ansvarlig for at materiellet er tydelig merket med informasjon/tag på emballasjen og sørger for en enkel monterningsanvisning ved behov.

Bestilleren har ansvar for å melde fra om materiellet har blitt skadet og må repareres eller om det blir ødelagt. Gi beskjed til Mediehuset Andvord gjensidigebutikken@kunde-service.no og til creative@gjensidige.no.

Dersom utlånt materiell returneres med skader, meldes dette først i fra til bestilleren
i Gjensidige for avklaring av løsning, om Mediehuset Andvord og bestilleren i Gjensidige ikke kommer til enighet om løsning meldes det ifra på e-post til creative@gjensidige.no.

Mediehuset Andvord fester retur-adressekort på alt materiell, slik at de som skal returnere materiellet fra arrangement, enkelt ser hvor materiellet skal returneres.  Mediehuset Andvord bestiller også retur av materiellet via Bring/Postnord. Det avklares tidspunkt, adresse og kontaktperson for retur når materiell bestilles til utlån. Rutinen for retur avhenger av om materiellet sendes som bedriftspakke eller pall.

Retursending og returlapp av/til materiell bestilles av Mediehuset Andvord. Returlapp for Bring sendes til bestilleren i Gjensidige pr e-post av Mediehuset Andvord med en beskrivelse av hvordan retur av materiell gjennomføres. Har bestilleren bestilt materiell som ikke skal returneres gjelder ikke dette punktet om retur.

Bestilleren har ansvar for å returnere messemateriell til avtalt tid. Det ligger med et returskjema fra Mediehuset Andvord som bestilleren må fylle i og returnere samme materiellet.

Dersom utlånt materiell ikke blir returnert til lager i henhold til bestilling, tar Mediehuset Andvord først kontakt med bestilleren og avklarer årsak, om bestilleren og Mediehuset Andvord ikke finner en løsning meldes dette ifra på e-post til creative@gjensidige.no. Creative tar da saken videre for å finne en løsning.

Mediehuset Andvord er ansvarlig for å kvalitetssikre materiell etter retur fra utlån. Slik at det
er i god stand til neste som skal låne. Alt materiell som ligger i nettbutikken, må være klart til bruk.

Bestilleren har ansvar for transport/fraktkostnader. Det framkommer i nettbutikken hva denne kostnaden blir, da alle produkter for utleie har fått en transport- og vedlikeholdskostnad.

 

Rigging:

Artisti kan bistå med opprigg og nedrigg av messer. Da må dette avklares med Artisti når materiell bestilles. Bestilleren oppgir i bestillingsskjema behov for bistand for opp- og nedrigging av messer. Bestilling av bistand til dette må gjøres minst 2 uker før messen skal gjennomføres. Artisti gir bestilleren pristilbud for opp- og nedrigg av messe i forkant. Bestilleren må godkjenne prisen før Artisti gjennomfører oppdraget. Bestilleren betaler for kostnaden ved opp- og nedrigging av messer. 

Hurtigbestillinger

Ved bestillinger med kortere leveringstid enn en uke vil det tilkomme et hastetillegg på kr 845 inkl. mva. Fraktkostnader tilkommer. Ønsker du kortere leveringstid enn en uke sender du mail til lkm@artisti.no

© 2021 Artisti